Bitch-pics and Merry christmas

HOHOHO! Gissa vem som fick vara tomte idag? Jo, lilla jag. Vi firade hos farmoroch farfar och tydligen så hade de bestämmt att jag skulle vara tomte... Men det gick bra! Jag tjänade ju en liten slant oxå som jag behöver för att köpa Just dance 3 på Wii som jag vill ha... Lille Viggo märkte ingenting och alla tyckte jag spelade jättebra. (Farfar kommenterade att jag till o med lät som EN KILLE.) Jag är supernöjd med mina paket än sålänge! Kommer ju få ännu mer imon av Mormor & Morfar samt Faster & farbror. Jag har hittills fått: En Juicy Couture mysdress, en pälsväst(fusk), ett häftigt läppglans, 400 kr, träningsgrejor, vintersockar med päls, mössa med pälstofs, smink och halsband. Mamma fick en scarf från Raglady av pappa, men jag kommer nog ta över den för den var SJUKT snygg, hehe. Vi har iaf sett på Kalle Anka, ätit julmat & godis, kollat på julfilmer. Jag tog lite "Bitch/ego pics i badrummet oxå:
My sweet lovely Juicy dress~
Okej HAHAhA nu ska jag fortsätta med min julafton, så HARE BÄST & MERRY XMAS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0