Florida

vaknade äckligt tidigt. innan alla andra! känns jättejobbigt att jag aldrig får sova länge! ja idag blir det till att fixa iordning lite och sådant DET ÄR JU JULAFTON IMORGON! (fast alla vet säkert redan det?). jaop, men vad önskar ni er då? jag har faktiskt inte önskat mig något särskilt i år, bara dollar (typ). åker ju snart! ååå LÄNGTAR!
bild från förra gången vi var där! (disney land, epcot) 2004 var det!
haha fail!

något jag vill åka igen! hoppas på att vi åker till den parken! VILL ÅKA! tror den heter "hollywood tour" det är ialla fall en spök-hiss! jag tror vi kommer uppskatta detta mer nu när både jag o brorsan är äldre. det är ju roligare då, + att vi åker med familjen B-lund! (förkortning på efternamnet...) ska bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0