Hanna

hej! jag heter Hanna och är 1 av oss 2 som driver bloggen. jag följer strömmen och gör som de andra bloggarna och skriver lite om mig själv! :) som jag sa heter jag Hanna, är 14 år, bor utanför Götet, har underbara kompisar, Kommer blogga om det jag har lust att blogga om, kanske göra gratis headers om jag har lust och vad vill ni veta mer? att jag heter Linnéa i mellannamn? att min brorsa heter Emil? att jag ÄLSKAR att springa omkring i ciklar (hemma)? ok, jag kanske verkar väldigt tråkig... men det är jag INTE, jag är som jag är. mig själv och jag skämms inte för det. däremot skämms jag otroligt för andra personer som gör bort säg... lite skummt, ja! detta var det jag hade att säga om mig... vill inte tråka ut er mer. men ha det gött! tjabba tjena hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0