JUL! ♥

nu har jag vaknat, fick sova längre idag! (hänns som om jag berättar om att sova hela tiden?) igår hade jag gäster men det hände inget kul precis... förut sprang det omkrin små bambisar i vår trädgård 2st supersöta!  
ja nu blir det göra iordning sig, pappa köpte gran igår så vi skall ta in den idag eftersom vi åker bort efter nyår (granar håller inte så länge typ 2 veckor eller nåt, jag vet inte) men pynta gör vi dagen innan julafton!
det är ju bara en vecka kvar! åååå vad jag längtar nu, fast jag har inte köpt alla julklappasr än så jag börjar bli stressad + att såär sista veckan är det knkökfullt och slutsålt överallt! hjälp!
nu skall jag inte skriva mer. det är tråkigt för er att läsa... kanske lägger ut julklappstips fast det känns så lame. alla gör ju det, och vem köper egentligen det andra tipsar om? de tipsar ju bara om saker de själva vill ha.
jaja lägger ut bilder senare för jag ska försöka ut o fota snön som ligger på marken! vill ju passa på, den försvinner ju snart! hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0