Julklapparna

ja, då tänkte jag lägga ut lite bilder på vad jag fick!

örhängen av mamma

ansiktsskrubb och kräm av mamma och pappa

lösnaglar av emil och grejerna man sätter på naglarna av farbror och hans fru!

lite olika produkter, hår inpackningarna av faster m. man och theodor, lite hårband och spännen, deo och en kräm!

fårskinns tofflor av mamma och pappa! :)

smycketsskrin av farmor och farfar med 2 halsband i :)

dollar av farmor och farfar

jag fick ju lite mer också, men det var inte lätt att få bra kort på dom grejerna...
men det var en mysig kväll igår. hoppas ni hade trevligt ni med! nu skall jag snart åka iväg till mormor och fira lite mer jul! vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0