Lite blandat

då har man vaknat och ätit frukost. önskar verkligen ALLA dagar var såhär! så himla skönt! nu måste jag bara bestämma vilken buss jag ska ta... en buss så jag är där ca. 30 minuter innan vi börjar, eller en buss som gör att jag måste springa den sista biten till skolan? jag stör mig ENORMT på att bussarna går en i halvtimmen. hade varit bättre om de gick en i kvarten. särskilt vid 4:a tiden, då är det knökfullt på bussen! fast dom går en i kvarten då så det skulle vart en i femminuter? jag har mina fantasier. nu ser jag på "jims värld". kul att veta?

 jag fick ialla fall sova inatt, efter att jag tagit sömntablett... men det var så skönt att sova så länge! DET ÄR BARA 2 DAGAR KVAR TILL JULLOV! egentligen bara idag som är en "vanlig" skoldag, för imorgon ska vi typ städa (taggar inte) och på onsdag är vi typ bara i skolan 1 timme. usch vad tråkigt jag skriver.

glömde berätta igår att vi pyntade granen ändå. jag kände att det var roligare att pynta nu för då får vi se den så fin lite längre...  tänkte lägga ut bild men det funka inte? så jag lägger ut 2 bilder från mina favorit filmer 
 

TITANIC och...

PEARL HARBOR.
2 filmer jag tycker alla skall se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0