Målat naglarna! ♥

har nyss suttit i 2 timmar och målat naglarna! asså gud vad svårt det var! resultatet är la sådär. säg vad ni tycker! grejen jag håller i och armbanden är 2 presenter jag fick idag. det röda nagellacket är också en present! :) TAGGAR USA KAN JAG SÄGA! åker ju dit snart! :D
 

lite kladdigt runt naglarna, jag vet... det var faktiskt svårt! nästa gång skall jag måla lösnaglar

det blev 2 bilder för jag kunde inte bestämma mig vilken jag skulle lägga upp! :) jag kan berätta det andra jag fick. ögonskugga, läppglans och earcuff. är så glad över alla! egentligen bryr jag mig inte så mycket om sakerna, jag är bara glad över att ha så snälla, fina och omtänksamma vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0