Matilda

Hellu!  Nu tänker jag göra som Hanna och skriva lite om mig själv. Jag heter Matilda som ni nog redan vet. Jag fyller år 15 Augusti, och är 14 år. Jag bor utanför GBG. Jag är en sprallig och glad tjej. Jag tycker om att sjunga, dansa, spela piano och hålla på med musik på olika sätt. Detta är ett ganska nytt intresse för mig, men jag älskar det! Jag gillar oxå mode, smink, blogga, pyssla och att umgås med vänner. Jag älskar mina fina vänner, de betyder allt! Med dem kan jag skratta och ha roligt genom att bara vara mig själv, och jag litar på dem( That's what friends are for, right?). Jag berättar allt för dem, och de stöttar mig genom eld och vatten. Jag gillar Twilight, både böckerna och filmerna. På TV kollar jag helst på Vampire Diaries och Grey's anatomy. Min favoritfärg är nog turkos just nu. Jag älskar Vintern och snön! Det är otroligt vackert! Nu har jag skrivit tillräckligt med onödig fakta tror jag, men om ni vill fråga något mer kan ni mejla mig på: [email protected]  eller bara kommentera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0