Paketbyte

kom nyss hem! superskönt att sluta halv 12! jag åt lite varm macka nyss. gott när man fryser och mysit nu till jul tycker jag! idag bytte jag o tjejorna klappar! gud vad generösa vänner jag har! superfina presenter verkligen! själv gav jag lösnaglar och ett nagellack till allihopa! (fast olika färger på nagellacket). jag hoppas dom är nöjda med det, visste knappt vad jag skulle köpa nämligen, sen kom jag på att matilda gillar "nail art" och rebecca gillar japan och sara svart o silver? så, haha, jag gav dom, haha, färger som passade o lite sånt. bla, bla, bla vad jag tjötar. jaja det var det jag ville säga! ni  skall få se bilder sen när jag har tid. skall försöka sova/vila lite nu, återhämta mig från filmen vi såg på skolan (blev så himla äcklad!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0