Sanningen om ricinolja

ja ni kanske märkte att vi börjat blogga nu! superkul! matilda sa att det bara var några få små ändringar kvar...  fick nu veta något as kul av mamma! "ricin olja" som många köper för att få håret att växa, är egentligen för förstoppning! gahahahahaha så folk smörjar in medel som från början användes till att kunna bajsa igen, i håret!
hahahahahahahahahaha jag tror jag döööör! tänk att man köper "bajsmedel" för att håret ska växa? hahahahahaha nu kommer ni nog inte köpa det igen... ;P
men dagen har la varit bra! haft ganska skoj faktiskt! tyvärr sov jag inget inatt så jag har varit trött HELA dagen... när jag kom hem somna jag nästan (!) jaja, jag ska ialla fall göra lite NO läxa nu, sen se på TV resten av kvällen (för att jag är så trött). tråkigt va? gjorde en liten present till mormor, en elefant som jag designade! (mormor älskar elefanter) jag lägger inte ut någon bild för jag orkar inte... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0