Shoppat hela dagen, utan att köpa något?

tjabba! har inte uppdaterat idag eftersom jag varit borta! åkte med mamma till frölunda och var med mormor till kl 14-15 någon gång. skulle köpt kjol och massa men köpte ingenting! det betyder att jag måste in imorgon! fast då skall jag till mässan med matilda :). men sen var jag på frölunda och titta runt till kl. 20. affärerna stänger då. men som sagt fick jag inte köpt ett skit! fast jag var inne på monki typ6 gånger och new yorker typ 5! haha hittade massa men inget satt snyggt :( + att jag inte hade så mycket lust att shoppa när jag bara ville ha en grej och aldrig hittade den... :( nej, men imorgon skall jag försöka köpa något! även fast frölunda torg är bättre en mässan. men, men! nej nu skall jag börja på linnéas header! hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0