The twilight saga

har nyss ägnat dagen efter skolavslutningen (som bara var i någon timma) till att se på film. supermysigt. igår såg jag "twilight" så idag hade jag lust att se "newmoon" och "eclipse" har ju sätt dom innan men aldrig brytt mig riktigt om inehållet. men nu har jag sätt dom igen och jag tror jag håller på att bli "galen". jag vet ju att det är många som är "twilight-galna" och har alltid tyckt det var konstigt. men efter att ha sätt filmerna igen (lånade dom av sara vilket jag är super tacksam för!) så börjar jag gilla filmerna! för ett tag sen var vi på bio och såg "breaking dawn" del 1 och nu an jag knappt vänta till del 2! den kommer tyvärr nästa år i november :( jaja, jag får väll nöja mig med att se twilight och låna de andra filmerna från kompisar sålänge... nu skall jag leta upp en film på filmkanalerna. hejdå!
  

ååååå längtar till nästa film nu! skall faktiskt låte dessa filmer bli ett intresse. då delar jag det med sara.... kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0