Varit med de bästa...

Heej! Nu är jag hemma igen! Har varit med de bästa av vänner... Vi har haft hur kul som helst! Igår började det med att vi var hemma hos dem, och sen åkte vi till Liseberg! det var jag, min brorsa och våra bästisar som oxå är syskon. På Lisse gick vi runt, spelade lite och var i Kristallsalongen. Jag vann en liten blå hundvalp(gosedjur) på en grej där man spelade, jag funderar på att ge den till minstingen i julklapp... Efter vi hade varit på Lisse åkte vi hem och sov över hos dem. Idag har vi bara chillat, spelat spel, skojat och SKRATTAT. Vi får alltid fnitteranfall tillsammans, det är jättekul! Aja, nu ska jag kolla om det går nån bra film på Tv ikväll, och ska sitta barnvakt åt Viggo. Robin kände sig inte helt bra, så jag får nog ta hand om honom lite oxå. Bara 2 dagar kvar till Jul nu, och imon blir det bingo på uppesittarkväll! Lääääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0