Winter cupcakes

Heej! Har som sagt inte bloggat på ett tag, har helt enkelt inte haft lust. Men nu är det fart igen! Man börjar få upp julstämningen rejält nu! Har börjat med "den årliga storstädningen". Lite halvtråkigt men det måste ju göras. Är sjukt taggad inför att det ska komma snö (vill ut och fota!). Jag älskar verkligen at fota, men jag glömmer alltid av eller har inte tid för att göra det. Men nu när det snart är lov kan man ju passa på! Den här helgen blir nog en tråkig slappar-helg eftersom pappa fått influensa. Själv känner jag mig lite konstig och har ont i lederna... Hoppas INTE att jag åker på nåt nu när det snart är jul. Det är ju bara en vecka kvar till Julafton! Hittade bilder på cupcakes på Tumblr:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0