5 dagar sedan?

5 dagar sen vi gjorde svaren på frågestunden! ojojoj! hiiihiii. som sagt är det kanske bättre ett läsa våra andra bloggar då? vi har länkat dom för ett tag sen men finns även under "länkar" här på vänstespalten →
Matilda höll på med en ny blogg tydligen så den kanske kommer upp där snart? här är i alla fall min nya tillfälliga header :D
hihi använder samma bild hela tiden typ... tråkigt va? men jag haar bildbrist!
snart drar jag till zumban, men matilda kunde inte idag så jag får gå själv :( fast hennes mamma är där så jag är inte HELT ensam.... sen kanske någon från skolan kommer och om jag vågar prata med den/dom så kanske det blir roligare? hiihiiiiii jag är feg :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0