2012

idag vaknade man ju... ja, ganska sent... fast jag vaknade inte nu... vaknade 12.15 typ.... hehehehehehe jag är lite konstigt... kan bara sova 8 timmar, inte mer! men jag började 2012 med att dricka massor av pommac och se på vampire diaries! gosh vad spännande det är! börjar från säsong 1 då jag bara sätt random avsnitt sådär när det vart på TV. och det jag vet är att matilda också ser på det nu! hehehe.... nej nu skall jag fortsätta se vidare på mitt älskade program! hörs sen!


hur har er nyår varit förresten?


Kommentarer
Postat av: Filippa [Linnéas vän]

Vad fin blogg ni har! <3

behöver därimot hjälp med min egen design och header på blogg.se!

hör av er till mig mejl!

2012-01-01 @ 20:26:29
URL: http://filippasfoto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0