Blandade kännslor.

Usch, nu saknar jag sverige jättemycket! Fast inte vädret ;P saknar vänner, mobil, hemma, vampire diaries... Fast ändå orkar jag inte åka hem! Känns så otroligt skönt att vara utomlands för här kan man göra nästan vad man vill, jag kommer ju ändå aldrog träffa folket igen! Jag han inte skriva igår efter universals islands of adventure, för jag var alldeles för trött! 9 timmar på ett nöjesfält! Idag har vi shoppat (^_^) eftersom det regnat... Men imon drar vi till disney; epcot. As kul!! Nu ska jag starx försöka sova, skall upp tidigt imon plus att klockan faktiskt är 23 (11pm) här snart. På tal om sova, drömde nog den bästa drömmen igårnatt! Ville verkligen inte vakna när mamma väckte mig! Usch vad härlig! Berättar inte omden eftersom jag inte orkar... Kanske någon annan gång. Men nu skall jag sova och försöka drömma vidare på drömmen ;) tjabba tjena hejdå!
Sammanfattning: jagvill åka hem, fast ändå inte. Saknar mycket där hemma fastälskar att vara bort från vardagen. Kan inte se vampire diaries så jagblir lite deppig.... Drömmde världens bästa drömm men blevväckt från den. Skall till epcot imon och ha superduper kul! Ps. Det är 6 timmars tidsskillnad så här är det 6 timmar bakåt från svensk tid... Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0