Citat och ZUMBA

Hej! Hanna gjorde nyss nya "skyltar" till bloggen! Den här gången med våra efternamn. Snart ska jag iväg på Zumba. Hanna ska ju oxå med! Men försrt tänkte jag lägga in några citat som jag tycker är väldigt bra:
Calling someone else fat doesn’t make you any skinnier,
calling someone else ugly doesn’t make you any prettier,
calling someone else weak doesn’t make you any stronger.
Calling someone else fat doesn’t make you any skinnier,
calling someone else ugly doesn’t make you any prettier,
calling someone else weak doesn’t make you any stronger.
-Bubzbeauty

Min favorit:
"Real girls are not perfect and perfect girls are not real"
-Bubzbeauty
“Money can buy; A house but not a home.
A clock, but not time.
A bed, but not sleep.
A book, but not knowledge.
A doctor, but not good health.
A position, but not respect.
Blood, but not life.
Sex, but not love.”
-Bubzbeauty
Innan du uttalar dig om mig, ska du känna mig.
Innan du uttalar dig om mitt sätt, ska du veta något om det.
Innan du uttalar dig om mina vänner, ska du känna dem.
Innan du uttalar dig om mitt liv, ska du leva det.
Innan du uttalar dig om något, ska du titta till din egen dörr!!!
-Okänd

Goda vänner är som stjärnor... Du ser dom inte alltid, men du vet att de finns där.
-Bertrand Russell



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gärna med och tävla om att bli månadens blogg!

Kram



http://secondstore.blogg.se

2012-01-20 @ 12:20:51
Postat av: Malin

Härliga citat som alla borde försöka leva efter!

2012-01-20 @ 20:49:44
URL: http://lifeinengland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0