Dålig uppdatering ...

Hejsan! Jag kommer inte blogga så mycket på ett tag skulle jag tro, har antagligen haft influensan som pappa hade för ett tag sen... Just nu hostar jag och har svårt att andas, men jag hoppas på att bli bättre till typ imon. Min sysselsättning idag har mest varit ta det lugnt framför TV:n och kollat på Vampire Diaries på datorn. Om jag blir frisk så kommer jag nog träffa min bästis som jag saknar hur mycket som helst och inte har sett sen i Fredags... Vi klarar verkligen inte av att vara ifrån varandra :O Brorsan åker på "coop forum cup" imon och ska sova i Skövde i några dagar, sjukt tråkigt för då blir jag helt ensam i huset! Usch usch... Aja nu orkar jag inte skriva mer så baii ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0