Nail art inspiration by Foki

Heej! Några av läser säkert Fokis blogg? Hon är en helt underbar människa och har en unik stil som jag älskar. Hennes naglar är jättefina och därför tog jag inspiration från henne idag!
Ps! Jag tar oftast bilder från Tumblr, eftersom de bilderna har bra kvalité, är stora och har fina färger. På Tumblr finns oxå roliga "Gifs" och citat. Det finns oerhört mycket inspirationsbilder. Dessutom kan man skapa sin egna Tumblr-sida och "rebloga" andras inlägg! Jag ville berätta detta för er som inte vet och är nyfikna på det. Jag skapade en ny Tumblr idag, den heter: www.matildawassmur.tumblr.com.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej sötnows! Det var längesen<3

2012-01-11 @ 17:32:58
URL: http://ellaolinmanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0