Skadeglädje

Moahaha, imorgon (idag för er i sverige) börjar alla klasskamrater skolan. Då åker jag till universal-adventure islands :) hur gött som helst! Hahaha vad jag har skadeglädje! Nu är vi i orlando som ni kanske förstod då? Vi bor på ett jättefint och megastort hotell! Saknar miami lite tror jag? Eftersom jag vet att vi inte skall dit igen (kanske när JAG blir äldre och betalar själv, men inte med mina föräldrar tror jag inte). Nu lagar pappa lite mat så vi skall äta strax, men jag skriver nog imorgon efter parkäventyret! Hade bra i skolan allihopa! (hehehehehe) hejdå!

Kommentarer
Postat av: Matilda

NÄR KOMMER DU HEM????? Miss you! Skolan är ett helvete utan dig! Koom nuuuuuuuu!

2012-01-11 @ 18:57:53
URL: http://shiningstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0