Skall sluta med sådana här inlägg

tänkte först säga att jag faktiskt ska sluta med sånna hära tråkiga inlägg där jag bara skriver något? är egentligen så fruktansvärt tråkigt att läsa? så detta ät nog mitt sista!
usch nej vad jobbigt allt är just nu. deppar eftersom mitt beroende av vampire diaries är för högt? orkar inte. jag vet inte men jag har knappt sovit på planet, ca. 2 timmar. sen slummrade jag på planet från frankfurt till göteborg. förrästen! vi flög över min skola xP (längtar inte dit). men slummrade i bilen sen också... men vem bryr sig? såg på 3 filmer på "lång-flygnings" flygplanet. "Monte carlo" och gud vad jag är avundsjuk på selenas utseende!

"Footloose (2011)"

lite "töntig" men blev bara så beroende av att dansa!
och "harry potter 8" (hette den på planet)

 ganska bra filmer faktiskt! får väll ta och dansa lite nu eller nåt? blir mer inlägg sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0