trasiga hörlurar - ingen TVD :(

tja! ett litet inlägg bara för att göra en liten update på vad som händer. vi har varit i skolan och det är väldigt jobbigt just nu. det gör att vi är väldigt trötta när vi kommer hem och då brukar vi oftast vilja vila. vi ser på vampire diaries mest. men nu har mina hörlurar pajjat så jag vet inte vad jag ska göra? men jahaa... ville passa på att fråga er något; vill ni veta mer om oss? vi kan göra ett inlägg där ni kan "lära känna" oss mer privat eller vad man ska säga.
hahahaha måste berätta lite grejsor. igår när vi väntade på bussen ville jag bara kolla om det var halt på isen. kan meddela att det var det! halkade och skadade armbågen :( men hahahaha när jag reser mig upp så jag sitter vänder jag mig om och ser matilda och sara helt tårögda och de kunde inte andas bara för att de skrattade... rebecca frågade ialla fall om det gick bra... hahahahahahahahaha såååååååååååå himla kul! men idag har jag och matilda gått omkring och sagt "is that mr smolderholder?" bara för att nina kallar ian det :D hahaha med en rolig röst också så man skrattar svin mycket typ. oj vad mycket jag skrivit! men hejdå då!

(TVD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0