Everglades

Ååå! Nu har jag något jätte kul att berätta! Idag har vi hyrt bil och åkte ner till everglades. Där åkte vi airboat i träsket bland alligatorerna! Det var nog det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Man åkte i 1 timma fast det känndes bara som en kvart eller nåt! Detta är något jag tipsar om att ni skall göra om ni åker till florida, värt det! Men sen påvägen tillbaka stannade vi till vi en "liten" "park" där alligatorerna gick omkring fritt, så man kunde nästan gå fram och klappa dom (fast det får man ju inte)! Vi vågade bara gå ca.1 meter nära dom... Men det var superkul och spännande att få utforska dom så nära. Roligast var nog när jag, emil och pontus stod och tittade på en alligator så "nös" eller fräste den så alla tre hoppade och Skrek! Hur kul som helst, synd var att pappa som hade kameran hade gått iväg någonananstans just då :( men dagen har varit toppen! Jo juste pappa åt alligator till lunch idag... Haha, jag vågade inte smaka men emil gjorde det och han sa att det var äckligt, fast pappa tyckte nog det var gott. Nu har jag nyss ätit lite pizza :) så nu skall vi nog bara se på TV resten av kvällen. Men hoppas alla har det bra! Hejdå!  (bilder kommer när jag är i sverige igen)


Kommentarer
Postat av: Linnéa [DANS&FOTO]

Ni sätter in headern (som blev jättefin), men sen ignorerar ni mina mejl där jag säger att den sitter väldigt snett, vilket den gör?!

2012-01-07 @ 11:31:04
URL: http://linneaflystam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0